Banner

Banner

lördag 1 september 2012

Buda på ett löv!

Imorgon, söndag 2 september kl. 18.00, är det sista chansen att lägga bud på löven i utställningen Ser du löven för alla träd. Mitt löv, nr 1611, har hittills kammat hem 510 kronor till välgörande ändamål och det ska bli intressant att se om det blir några spurtbjudningar på slutet.

Det ska också bli spännande att se om jag får veta var lövet hamnar eller om det bara kommer att försvinna hem till någon givmild välgörare. Det skulle inte förvåna mig om det hänger på väggen i mitt föräldrahem nästa gång jag besöker det...

Du hittar alla löven på Tradera eller genom att följa länken ovan!



Förresten, vem var det som sa att det var ett dåligt dillår i år? I Getingedalen är skörden finare än någonsin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar