Banner

Banner

fredag 29 juni 2012

Auktion

Så där ja!

Då är auktionen igång. Alltså den där man kan lägga ett bud på något av de 2000 löven från utställningen på Liljevalchs. Här är mitt löv men om du ska buda så gör det på vilket som helst. Alla pengar går till Vi-skogen i östra Afrika.

Ända till den 2 september är auktionen öppen.

Löv nr 1611


Ugnen går för fullt. Snart har alla kursdeltagare fått hem sina saker. På söndag är det jag som åker på utbildning. Hos Steven Jones utanför Karlstad ska jag tillbringa hela nästa vecka för att lära mig lite avancerade drejknep. Jag gjorde samma sak förra sommaren och det var enormt utvecklande!

Hos Steven 2011


I Karlstad ska jag även passa på att besöka Sandgrund, det nya Lars Lerin-muséet, eftersom Lars Lerin målar oslagbara akvareller.

Vecka 28 är jag åter hemma och när jag inte återställer tomten efter grävar'n som har gjort nytt avlopp åt oss så byter jag panel på södersidan eller snickrar på den nya altanen. Fast det var inte så det var tänkt. Jag hade tänkt att komma hem, full av nya lärdomar och idéer, och sätta mig vid drejskivan för att maratondreja och ta emot besökare MEN jag kanske hinner lite sådant också...

Och detta är bara början...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar