Banner

Banner

fredag 15 augusti 2014

Höst i krukmakeriet

Sommarbutiken är nerpackad, städad och avslutad. Ett trevligt projekt som jag förmodligen återkommer till. Nästa sommar är det Open Art i Örebro och då kommer, om möjligt, ännu fler turister besöka Wadköping.

Nu bokar jag in höstens kurser för fullt och ser fram emot Den Blå Tråden den 4 oktober och Shopping på Landet - jul den 29 november. Butiken har fått ytterligare en ansiktslyftning under sommaren och jag kommer att börja ha onsdagsöppet i september. Ytterligare detaljer om mina öppettider finns här.

Trädgården, som är en stor del av min verksamhet, ger stor och härlig avkastining och vi skördar dagligen maten vi ska äta. Här om dagen var det ett team här och gjorde reportage med skördetema. Jag återkommer när det är publicerat.

Välkommen till Getingedalen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar