Banner

Banner

torsdag 13 juni 2013

Vernissage!

Då är det dags!

På lördag är det vernissage av min utställning som kort och gott heter Keramik. Platsen är Galleri Svanen vid Tysslingen och tiden är 11.00 Jag tror att galleriet stänger 17.00. Iallafall den dagen. Beträffande öppettiderna har det varit lite rörigt men jag ska reda ut det imorgon hoppas jag. För då ska jag dit och lägga sista handen på allt. Så att det känns perfekt.

Den 24 juli plockar jag ner utställningen och vilka dagar jag själv kommer att finnas på plats har inte bestämts än. Om du absolut vill se den tillsammans med mig så kan du höra av dig så stämmer vi träff.

För dig som såg Tantverk i Wadköping i höstas kan jag berätta att jag visar samma saker igen. De är bara uppställda på att annat sätt i en annan lokal. Den här gången är dock allt till salu. Istället rekommenderar jag utställningen Av ord är du kommen som har vernissage den 9 juli i Wadköping. Då blir det nya grejer!

Men nu tar vi en sak i taget... välkommen till Galleri Svanen!




4 kommentarer:

  1. Ska ta med mig ett gäng och fika där.......och njuta av lite ögongodis i form av dina alster. :o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Utställningen i Rånnesta är ju nära, så den måste jag försöka se! Vem vet, kanske redan på lördag... Men då stämmer alltså inte öppettiderna på affischen...?

    Lycka till med båda utställningarna!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elisabet! Jag ska åka dit idag och fixa till det sista så då ska jag stämma av öppettiderna med personalen och lägga ut dem på blogg, hemsida, Facebook och alla andra ställen! Väl mött!

      Radera