Banner

Banner

måndag 5 november 2012

Andas, andas...

Rakubränningen gick fenomenalt bra. Så bra att vi gör om det i slutet av november. Det bestämde vi, Frida och jag. Och här hade jag önskat att jag kunde dela med mig av lite tjusiga bilder men varendaste ynkliga lilla sekund har varit fullproppad av göromål sedan jag lade ifrån mig rakutången och stängde av gasen. Puh! Men Frida har fina bilder som ni gärna får spana in så länge!

För nästa vecka har jag utställning tammetusan och det är vansinnigt mycket att göra till dess. Och där kan man få se vacker och lyckad raku från ovan nämnda bränning.

Sen kan man tycka att jag borde få andas ut men nähädå, då kommer julen förstår ni och då ska jag ha lådorna proppade med ljusstakar och tingeltangel. I år ska jag prova flera nya julmarknader, basarer och utställningar, bland annat hos Martha Mildred i Eons lokaler i Örebro. Det låter lite skumt men det är riktigt fint. Och snygga kläder säljer de också. Här har de skrivit om mig i sin blogg!




2 kommentarer:

  1. Duktiga DU! Kul att du är i farten!
    Lycka till med allt!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad trevligt att höra från dig! Välkommen på min utställning i Wadköping nästa vecka.

      Radera