Banner

Banner

fredag 27 november 2015

Alltså...

...allt har sin tid.

Om någon stackare följer denna blogg så har den förmodligen gett upp för länge sedan. Helt rätt.

Tidevarv komma och tidevarv försvinna. Bloggen får finnas kvar som ett arkeologiskt fynd men kommer inte att uppdateras något mer. Inte som det ser ut nu. Kanske bara grundläggande information under flikarna och lite aktuella grejer i högerspalten men några nya blogginlägg kommer det förmodligen inte att skrivas.

Helst vill jag bara dreja. Men marknadsföring måste ske och jag lägger allt krut på hemsidan, facebook och instagram, det får liksom räcka.

Dessutom har jag nya engagemang och åtaganden som jag hellre prioriterar än att blogga. Konsthantverkarna i Örebro och jag är numera en verklighet och Konsthantverkscentrum (KHVC) är också ett faktum i mitt liv. Två jätteroliga samarbeten som dessutom har genererat nya kontakter, möjligheter och utvecklingsområden. Samtliga roligare och viktigare än att blogga.

I januari 2016 ska jag förhandla med en intressant återförsäljare som kanske kommer att bli ytterligare en samarbetspartner. Allt ska stämma.

Att bloggen avstannar är inte signifikativt med verksamheten i Getingedalen, tvärtom. Rörelsen går framåt och uppåt och det gäller att hänga med. Det som känns minst givande och närande får stå tillbaka. Jag tycker faktiskt själv att det känns sunt.

Följ mig på hemsida, facebook och instagram. Dessa forum vårdar jag.

2016 kommer att bli väldigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar