Banner

Banner

onsdag 27 november 2013

Kursledare på Medborgarskolan

Det blir fokus på kurser i vår! Förutom mina egna kurser i Getingedalen så kommer jag att utöka mitt ledarskap på Medborgarskolan. Allt har sin tid. Just nu passar detta förträffligt.

Måndagar är min dag. Först kör jag ett gäng klockan 16.00 och sedan tar jag emot en ny grupp kl. 18.30. Lokalen ligger centralt i Örebro; på Gamla gatan. Kurserna är uppdelade i två omgånger på sju tillfällen vardera. Antingen kör man alla 14 eller också väljer man den första eller andra perioden.

Dessutom ska jag ha en intensivkurs i drejning helgen 1-2 februari.

Alla mina kurser går att söka på Medborgarskolans hemsida. Förutom mina privata kurser i Getingedalen som man anmäler sig till direkt till mig.

Välkommen med din anmälan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar