Banner

Banner

fredag 5 juli 2013

Av ord är du kommen

Med magsyra sprutande ur öronen och en lätt huvudvärk gör jag de sista förberedelserna inför nästa utställning. Varför blir det alltid så tajt med tid?

Nåväl, om allt klaffar så är jag färdig till öppningen på tisdag den 9 juli klockan 11.00. Om inte allt klaffar så öppnar jag givetvis ändå. Och det kommer att bli bra hur det än blir. Det känns så.



Med helt nya saker ställer jag ut i den charmiga lokalen i Wadköping tillsammans med en helt ny samarbetspartner. Puck Thyen målar coola och sevärda akrylmålningar som kommer att utgöra en excellent kombo till min keramik.

Förutom alla nya alster av det mera konstnärliga slaget så tar jag med mig annat också. Bruksförmål, ljusstakar, udda skålar och krukor. Jag flyttar liksom butiken till Wadköping eftersom turisterna brukar häcka där i juli.

Alltså; välkomna till Hantverkarboden i Wadköping den 9-14 juli klockan 11-17!

Dessutom kan man passa på att gå in i grannlokalen och titta på Wadköpingsstipendiaternas alster. Inspirerande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar