Banner

Banner

torsdag 31 januari 2013

Torsdagstema: Januari Moodboard

Det finns något som heter Fabriken. Det är en blogg som förenar andra bloggare som skriver om inredning och sånt. Och det gör ju jag. Men för att få vara en av Fabrikens bloggar så måste man söka och det tänker jag göra. Därför kommer de kommande torsdagsbloggarna skrivas på ett av Fabriken förutbestämt tema och så får vi se om Fabriken vill ha mig. Häpp!

Denna vecka hette temat Januari Moodboard. Det som snurrar i min skalle just nu är den kommande renoveringen av arbetsrum och sovrum. Därför samlar jag idéer, färger och lösningar inför detta och här kommer ett smakprov!

Bilderna kommer från Av Jord, IKEA, Var dags rum, Klässbol och mitt eget galleri.

Du hittar fler inspirerande moodboards anno januari på Fabriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar